Můj účet
0 Kč
0
Váš nákupní košík je prázdný.

Reklamace

Reklamace

Vážení zákazníci, prosíme Vás, pokud se vyskytne jakýkoliv problém s dodávkou Vámi objednaného zboží - zboží je poškozeno přepravou, je nefunkční, nejste spokojeni s kvalitou atd., žádáme Vás, buďte na naše operátory zdvořilí a slušní a celou situaci řešili v klidu. Vždy vyřídíme reklamaci k Vaší spokojenosti.

Na všechny u nás zakoupené produkty je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Spolu se zbožím Vám v zásilce pošleme i potvrzený záruční list, který uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu Vám bohužel reklamace nemůže být uznána. U některého zboží plní funkci záručního listu doklad o koupi, proto tento doklad pečlivě uschovejte.

Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník. Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, zaslané v originálním obalu a s příslušenstvím.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na náklady prodávajícího. V případě, že oprava nebo výměna není možná, je zákazníkovi zasláno zboží nové nebo bude zaslán dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy.

Na co se reklamace nevztahuje?

Na vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také na mechanické poškození, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro správné užívání. 

Co je nutné k vyřízení reklamace poslat?

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).

  • Záruční list (pokud byl vystaven).

  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.

Tyto dokumenty a zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit, zašlete na naši adresu:

STYLESPORT, s.r.o.

Dvořáčkova 66

66601 Tišnov


 

Tradice

20 let na trhu

Zboží skladem

Zázemí kamenné prodejny

Výhodná doprava

Doprava zdarma nad 3.000Kč

Osobní odběr

Stovky výdejních míst
Vážení zákazníci, náš internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají jeho správnému fungování. Využíváním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním. O cookies Rozumím